Vyhledávání

PRAHA Z POHLEDU REKLAMY 21. STOLETÍ

"Reklama současná, zejména ta ve veřejném prostoru, není doplňkem, společníkem a už vůbec ne ozdobou či uměleckým dílem. Reklama se utrhla z řetězů, chová se jako vlezlý predátor. Výsledek je často tristní a to jak z hlediska životního prostředí nás všech, tak možná i z pohledu toho, proč reklama vzniká – tedy upoutávky na zboží či služby. Je v této podobě vůbec k něčemu dobrá? A dá se s tím něco dělat?" ptá se Ondřej Šefců, ředitel pražského Národního památkového ústavu a také jeden z panelistů diskuzního setkání dne 25. 4. 2017. Více - odkaz na PDF pozvánku.

Vstupné zdarma v rámci registrace zde: www.reklama-fair.cz

ikona souboruPozvánka


Vytvořeno 19.4.2017 13:53:31 | přečteno 2046x | kveta.vitvarova